čtvrtek 27. srpna 2015

První článek

Ahoj! :)

Všechny bych ráda přivítala na svém blogu, který jsem si založila za účelem své Au Pair zkušenosti v Německu. Nebudu sem přispívat žádné hlubokomyslné věci, jako spíš své poznatky o zemi, rady pro ty, kteří by to také chtěli zkusit, ale hlavně to tu bude sloužit pro mou rodinu a přátele, aby si nemysleli, že trpím svázaná někde ve sklepě. :D Stejně tak nebudou mít mé příspěvky žádnou pravidelnost - budou zde prostě vždy, když budu mít náladu psát a hlavně o čem.


Chtěla bych také napsat, že to nebude moje první Au Pair zkušenost, již jsem byla v Anglii, ale tam to nedopadlo podle mých představ. Nebudu tady rozebírat proč, nebudu nikoho očerňovat - to opravdu nemám zapotřebí - rodina a přátelé důvody znají. Co je ale důležité - špatná zkušenost mě neodradila, spíš naopak - mám ještě větší potřebu a odhodlání vycestovat! :) Každopádně můj rok v Německu (necelý, příští rok bych se chtěla posunout dál, takže doufám, že při mně bude stát štěstí) si hodlám naplno užít a vidět toho co nejvíce to půjde.

Asi bych měla říct také pár slov o sobě, abyste měli nějakou představu, kdo vlastně články píše. :) Letos jsem oslavila dvacáté narozeniny (hrůza, už mám jednu pětinu svého života za sebou), bydlím kousíček od Plzně, mám mladší sestru. Již od dětství jsem chtěla cestovat, pracovat s dětmi a být letuška. Možná docela zvláštní kombinace, ale drží se mě to pořád! Na střední škole jsem studovala cestovní ruch, vysoká nedopadla, takže jsem byla volná k tomu, abych si začala plnit své dětské sny. A já doufám, že tak, jak to je teď to bude jen začátek a opravdu se mi splní úplně všechno. Jsem vegetariánka milující jídlo, focení, cestování, knížky a hudbu.

Do Německa odjíždím příští týden, takže už opravdu jen pár dní doma a tradá. Už se opravdu moc těším! :) Přejte mi tedy moooc štěstí, ať to opravdu dopadne tak, jak má. :)

1 komentář: