neděle 10. dubna 2016

Match!

Článek je hodně opožděný, ale byly okolnosti, díky kterým jsem neměla čas napsat článek dřív. Nechtěla jsem ho psát hned po tom, co jsem s rodinou matchnula, protože by stejně z toho nevzešlo nic kloudného. :) Většina stejně ví, do jaké oblasti poletím, ale chci to tady mít všechno pěkně pohromadě + se trochu rozepsat o tom, u jaké rodiny vlastně budu.


Abych nedělala teda už více tajnosti, chystám se to Pennsylvanie! Přesněji řečeno, budu bydlet v Glen Mills, což je cca půl hoďky od Philadelphie, takže kousek. Budu několikátá Au Pair u této rodiny, budu střídat Němku. Svým způsobem si myslím, že být několikátá má své plusy i mínusy, ale to má i to když je někdo u rodiny první. Zas na druhou stranu, pokud tam člověk nejede s tím, že je první, může pokecat s předchozíma holkama, které tam byly. Já takhle mluvila s tou, kterou mají teď a s Češkou, kterou měli před ní. Rodina většinou ví co může čekat, jaké je to žít s cizím člověkem pod jednou střechou, chápe (alespoň si to myslím), že člověk potřebuje po pracovním dni vypadnout a tak nedává nesmyslné večerky v deset hodin večer. Zase mínusem je to, že můžou srovnávat s ostatníma. No, všude je prostě něco. Navíc, žádná rodina nebude perfektní, to ostatně není ani doma. Všude bude vždycky něco, je pak ale na každém, co očekává a co mu vyhovuje.

Odlet z ČR je stanovat na 16. května. Přílet je do New Yorku, kde je 4 denní školení a 19. května se odjíždí k rodinám. :) Jsem zvědavá, kolik Češek nás poletí v tomto termínu a kde budou rozmístěné. Vím o jedné, Míně, která bude na Long Islandu. Jsem opravdu ráda, že jí znám dopředu. Nejen, že jsme si celým procesem prakticky prošly spolu, radily si a pomáhaly, ale taky budu někoho mít už v letadle, při přestupu a tak. Teda ne, že bych to nezvládla sama, ale přeci jenom, člověk je tak nějak klidnější, když ví, že v tom není v ten okamžik sám. Navíc... Společně se těšíme, klademe si pitomé otázky ohledně všeho a tak. Je to určitě lepší než v tom být úplně sám. :)

Teď bych napsala něco o mé budoucí host rodině. Všichni vypadají hrozně mile!!! Opravdu se k nim moc těším. Děti jsou prý hodné a poslušné (co my napsaly předchozí 2 holky, které tam byly), nemusí se s nima nikam bát jít a tak. Na starost budu mít 4 děti - holka 8 let, kluk 7 let, holka 4,5 roku a mimink (kluka), kterému myslím bude něco kolem 3 měsíců, až tam přiletím, to si teď nejsem úplně jistá. Ti starší budou v poledne ve škole, takže doma budu mít jen mimčo a pak odpoledne všechny. Určitě je to lepší, než jedináček, protože takhle si děti budou hrát i spolu. A věkově jsem si to takhle představovala. Tedy ne, že bych si hned na začátku představovala, že budu mít 4 děti, ale nevadí mi to. Jiná situace by byla, kdyby byli všichni maličcí, ale takhle si myslím, že to jde. Práce bude spočívat v klasice, tedy vypravit děti, rozvést, vyzvednout, starat se o miminko, jednoduché jídlo pro děti, když nebude nic připraveného, jejich prádlo, pokoje... Prostě to, co dělá většinou každý. :) O přesčasech mi rodina řekla hned, že je samozřejmě proplácí, auto můžu využívat i ve svém volném čase (což je hodně velké plus), většinou celé víkendy volné. Všechno zní dobře, tak uvidíme, jaké to bude tam. Ale já osobně si myslím, že žádný větší problém nebude, mám z rodiny dobrý pocit a prostě... Jsou to věci, které se těžko popisují. Ten, kdo si tím procházel/prochází dobře ví o čem mluvím. V tuhle chvíli jsem ale nadšená a na odlet se moc těším. :) Kdyby chtěl někdo vědět víc, klidně se zeptejte, ráda odpovím. Mě nenapadá nic jiného, o čem bych měla psát.

S rodinou si píšeme o tom, co děláme, jak se máme, co dělali na Velikonoce. HM mi také napsala, že děti se na mě moc těší a odpočítávají dny do mého příletu, což mi přišlo moc hezké! :) Nejstarší měla mít školní hudební vystoupení o víkendu, tak jsem zvědavá, co mi HM napíše, až jí napíšu. Věřím tomu, že se jí to ale povedlo a bylo to pěkné. Taky mi psala, že tam už mají lepší počasí, takže jde být s dětma i chvíli venku. To je další věc, při které jsem ráda, že letím v květnu. Půjde s dětma být venku, nebudu si zvykat hned na řízení na ledu a tak. :D

V následujících dne taky musím vyplnit nějakej pošahanej dotazník o host rodině a tak, kterej máme na Au Pair roomu a musí to udělat každý, kdo má rodinu a čeká na odlet. Jsem na to zvědavá, pořád to odsouvám dál... Tak se do toho asi pustím v týdnu, uvidím.

To by bylo zatím asi tak nějak vše, do dalšího článku shrnu věci o procesu žádání o vízum. Mějte se krásně! :)

6 komentářů:

  1. Konečně nový článek :) Každý den jsem sledovala blog a už jsem si říkala co se děje, že už skoro měsíc nebyl článek :D
    Já jsem, ale věřila, že všechno vyšlo a měla jsem pravdu :)
    Přeju ti hodně sil, užij si poslední dny v Česku jak jen budeš moct a pak si užívej USA :)
    Já doufám, že si svůj sen po Anglii splním taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujuu! :) Doufám, že 4 děti zvládneš hravě a budeš spokojená. Těším se na další článek a hlavně na ty články s prvními dojmy! :D
    Zdraví Anča:)

    OdpovědětVymazat
  3. Neneeee, nekecej, ze budes v Glen Mills! :-D Ja tam doletim v zari! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to je super, budu ráda, když se pak sejdeme! :)

      Vymazat
    2. Jo, to by bylo super! :) Kde přesně v Glen Mills budeš? :)

      Vymazat
    3. Napsala jsem ti skrz "zprávu autorovi" na tvém blogu :)

      Vymazat